شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی تعطیلات به عنوان یکی از پیشگامان عرصه توریسم و جهانگردی در کشور، فعالیت خود را از سال 1355 آغاز نموده است و از ابتدا با بهره گیری از توان علمی و تخصصی کارکنان خود و پتانسیل موجود این صنعت در کشور، هدف خود را بر اساس ارایه هرچه بهتر خدماتی منطبق با استانداردهای بین المللی و ملی بنیان نهاده است.
این شرکت با تلاش صادقانه نقش بسزایی در راستای توسعه گردشگری و پیوند فرهنگ ها ایفا نموده و همچنین مدیرعامل محترم آن در تدوین و تنظیم اساسنامه کانون توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی زحمات ارزشمندی برجای گذاشته است.
بر اساس ارزیابی های تخصصی صورت گرفته از توانمندی های مدیریتی و عملکرد سازمانی بر اساس 3 اصل حوزه اشتغال و مدیریت (نگرش- مهارت -دانش) استوار است ،از جناب آقای دکتر فرزانه با عنوان مشاهیر فرهیخته و نامدار مدیریت ایران زمین در کنفرانس مدیریت پست مدرن در 15 مهر 95 تجلیل به عمل آمد.ایشان به عنوان چهره ماندگار و نامدار مدیریت ایران (مدیر شایسته شرکت کارآفرین برتر)معرفی گردیدند.

لازم به ذکر است این شرکت با ارایه خدمات مناسب به شرح زیر و با بيش از چهار دهه فعاليت، دارای سابقه همکاری طولانی و مستمر با بسیاری از شرکت های معتبر و بزرگ داخلی و خارجی می باشد.
- فروش بليط کليه خطوط هواپيمايي خارجی٬ داخلی و قطار رجاء به عنوان نماینده رسمی
- برگزاری تورهای جهانگردی، نمايشگاهی و علمی تقریحی در سراسر دنيا
- برگزاری تورهای داخلی و ایرانگردی به همراه راهنمای محلی
- رزرواسيون هتل و اتومبيل در تمامی نقاط دنيا
- رزرواسیون کلیه هتل های ایران
- رزرو اتومبیل های تشریفاتی و VIP به همراه راننده و لیدر
- صدور بيمه مسافرتی بين المللی
- اخذ رواديد کشورهای حوزه خليج فارس و خاور دور
- اخذ رواديد ورودی برای میهمانان خارجی ( انفردای و گروهی )
- رزرو سالن تشريفات ( CIP ) و خدمات FAST TRACK در فرودگاه امام
- New فروش آنلاین بلیط پروازهای داخلی و خارجی در وب سایت

گواهی نامه ها
- دارای گواهینامه ISO 9001: 2008 برای پنجمین سال متوالی از شرکت Alliance برای کیفیت سیستم مدیریت.( Quality Management System )
- دارای گواهینامه ISO/TS10004:2012 از Alliance برای سیستم مدیریت رضایتمندی مشتری. (Customer Satisfaction management system)
- دارای گواهینامه ISO 9001: 2008 و ISO/TS10004:2012 از Iranian National Certification Network برای کیفیت سیستم مدیریت.
- دارای تندیس و گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در سه سال متوالی1393,1394 , 1395
- دارای نشان رضایتمندی مشتری از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان
- دریافت تندیس و مدال مشاهیر فرهیخته و چهره های ماندگار توسط آقای داود فرزانه به عنوان مدیر شایسته و شرکت کارآفرین برتر ، در کنفرانس مدیریت پست مدرن سال 95دارای گواهی نامه 2008:ISO9001 برای چهارمین سال متوالی
- دارای گواهی نامه های بین المللی CUSTOMER SATISFACTION, SAFE FOR TOURIST از موسسه MOODY انگلستان
- دریافت مدرک دکترای افتخاری مدیریت از دانشگاه GOLDEN STATE توسط مدیرعامل شرکت
- دریافت گواهی نامه های زیر از دانشگاه GOLDEN STATEتوسط مدیر عامل محترم شرکت:
- CUSTOMER SATISFACTION
- INNOVATION AND CREATIVITY IN PUBLIC RELATIONS AND INFORMATION
- EMPLOYEE SATISFACTION
- SERVICE AND PRODUCT QUALITY
- BRAND POPULARITY
- BRAND SOCIAL RESPONSIBILITY
- ECONOMIC DEVELOPMENT DURING THE RECESSION
- OCCUPATIONAL HEALTH (HEALTH AND SAFETY AT WORK)
- R&D (INNOVATION AND CREATIVITY IN SERVICE & PRODUCTS)
- RESPECT FOR THE ENVIROMENT THROUGH THE PRINCIPLES OF ENVIROMENTAL PROTECTION AND STRIVE TO CREATE A CULTURE OF RESPECT FOR THE ENVIROMENT AMONG EMPLOYEES AND CUSTOMERS
افتخارات و تندیس ها
- “For Outstanding Achievements in sales” in 1996 by Iran Air

- “ Outstanding Performance for KLM and NORTHWEST ” during 2000/2001
- “ Best Performance Award 2001” by CATHY PACIFIC
- “ Outstanding Performance for KLM and NORTHWEST ” during 2001/2002
- “ Best Supporting Agent of the year Award ” in 2003-2004 by Emirates
- “ In Recognition of outstanding Performance for International Passenger Sales ” in 2006 by Mahan Air
- “Outstanding performance For AF/KLM ” in 2006/2007 by KLM and Air France
- “ TOP Agency Award ” in 2007-2008 by Emirates
- “ TOP Agent of the year 2009 ” by Lufthansa
- “ TOP Agent Award 2010” by Lufthansa , Austrian and British Midland International (BMI)
- “ TOP Performance Award ” in 2010/2011 by KLM and Air France
- “ The highest overall sale ” in 2011 by Turkish Airlines
- “ TOP Agency Award ” in 2012 by Lufthansa

لوح تقدیر
- دریافت لوح تقدیردر دومین و سومین جشنواره برند در صنعت گردشگری ، در سال های 1390 و 1391
- دریافت رتبه برتر سومین همایش هواپیمایی جمهوری اسلامی هما و آمادئوس ، اسفند 1393
- دارای لوح تقدیر از:
- هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ایران ایر
- هواپیمایی لوفت هانزا بطور متوالی از سال 1982
- هواپیمایی امارات بطور متوالی از سال 1994
- هواپیمایی اطریشی بطور متوالی از سال 2006
- هواپیمایی ترکیش بطور متوالی از سال 1996
- هواپیمایی KLM از سال 1996
- هواپیمایی بریتیش ایرویز از سال 1995
- هواپیمایی آلیتالیا از سال 2003
-هواپیمایی الاتحاد
- تقدیر شده توسط سایر ایرلاین های بین المللی نظیر گلف ایر، اتحاد، CATHY PACIFIC, BMI
- دارای لوح سپاس از:
- شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران 
- سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تهران
- انجمن صنفی دفاتر سفر و گردشگری استان تهران
- سفارت جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده
- سفارت جمهوری اسلامی ایران در برلین
- سازمان منطقه آزاد کیش
- رییس ستاد یازدهمین جشنواره تابستانی کیش
- دبیرخانه دایمی جشنواره برند در گردشگری
- مدیر امور پشتیبانی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران
- جامعه خیرین مدرسه ساز کشور
- کانون هموفیلی ایران
- شرکت ایران خودرو

سخن مدیرعامل
خط مشی کيفيت
شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی تعطيلات با بيش از چهار دهه سابقه و 45 نفر پرسنل متخصص و مجرب ٬ مجری و ارائه کننده کليه خدمات بين المللی مسافرتی و جهانگردی، خط مشی کيفيت خود را به شرح زير اعلام می نمايد :
- ارتقاء کيفيت و سرعت در ارائه خدمات مسافرتی و جهانگردی
- افزايش رضايت و جلب اعتماد مسافرين
- اشاعه و گسترش فرهنگ ايرانگردی و جهانگردی
- توجه بيشتر به اقدامات پيشگيرانه به منظور بهبود عملکرد فرايندها
- افزايش رضايتمندی کارکنان ،از طريق بهبود مهارتها و ارتقای دانش فنی کارکنان و نيز اجرای سيستم های ارزيابی عملکرد
- ايجاد سيستم پيشنهادات در راستای بهبود مشارکت کارکنان
- تعهد به بهبود مستمر
- شناسايي عوامل موثر بر کيفيت
- رعايت الزامات مراجع قانونی و معتبر ملی و بين المللی
اين خط مشی جهت اطلاع همگان و کليه طرفهای ذينفع منتشر می گردد و با اعتقاد راسخ به اهداف فوق کليه امکانات و منابع لازم برای رسيدن به آنها را به کار خواهيم برد و در مقاطع زمانی مشخص سيستم را جهت کارايي هر چه بيشتر مورد بازنگری قرار داده و با مساعی و مشارکت جمعی موجبات اثر بخشی اين سيستم را فراهم می نماييم.
مسئوليت حسن اجراي اين نظام به عهده اينجانب است و کليه کارکنان نسبت به کيفيت انجام فعاليتهای خود مسئول هستند.
با تشکر – داود فرزانه
مدیر عامل